قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

ترانه سرای آبادان برزیلته

ترانه سرای آبادان برزیلته
 
مهدی مطورعلیان

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دانلودترانه,آهنگ,, توسط مهدی مطورعلیان

دانلود اهنگ جدید یاس برای زلزله زدگان اذربایجان

بازدید ها :
 

 

اهنچ جدید و فوقالعاده زیبای یاس برای زلزله زدگان تبریز

دانلود اهنگ رپ جدید یاس که برای ابراز همدردی با هم وطنان اذری زبان تهیه شده است.

بخشی از متن اهنگ زلزله تبریز – یاس

من واسه ابادیه این دیار میکوشم         من واسه رفتن شما سیاه میپوشم

ما اذربایجان رو دوباره میسازیم

yas دانلود اهنگ جديد ياس براي زلزله زدگان اذربايجان

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید رپ و پاپ ترکی با نام آغلاما

دسته بندی : آهنگ ايراني
بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و اذری زبان اغلاما از رضا رهبران به همراه اسی و توحید تی ام

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای فارسی و ترکی اغلاما به صورت رپ و پاپ از رضا رهبران بهمراه اسی و توحید تی ام

بخشی از متن اهنگ آغلاما – رضا رهبران بهمراه اسی و توحید تی ام

یهوی زمین لرزید        دنیا روسرم چرخید

اغلاما اذربایجان  اغلاما ترک زبان

آهنگ “آغلاما”به علت وقوع حادثه دلخراش زلزله آذربایجان تهیه و تنظیم شده است
آهنگی فوق العاده زیبا برای همدردی با ملت شریف ایران

Reza Rahbaran Aghlama دانلود اهنگ جديد رپ و پاپ تركي با نام آغلاما

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید سیاوش اصحابی با نام با من بمان

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و بسیار زیبای با من بمان از سیاوش اصحابی

دانلود اهنگ پاپ و غمگین بسیار زیبای سیاوش اصحابی با نام با من بمان

بخشی از متن اهنگ با من بمان – سیاوش اصحابی

انگاری دیگه تمومه اون روزای خوبمون              نگو که باید بری هم صدای مهربون

siavash ashabi دانلود اهنگ جديد سياوش اصحابي با نام با من بمان

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید ابی و شادمهر با نام رویای ما

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و فوقالعاده زیبای رویای ما از ابی با  همراهی شادمهر

دانلود اهنگ جدید شادمهر به همراهی ابی با نام رویای ما که جدیدترین کار شادمهر بعد از البوم انتخاب میباشد.

بخشی از متن اهنگ رویای من – شادمهر & ابی

من رویای دارم رویای ازادی   رویای یک لحظه بی فقفه از شادی

EBi shadmehr دانلود اهنگ جديد ابي و شادمهر  با نام روياي ما

 

 
 
 
 

دانلوداهنگ غمگین کیانوش فرد برای زلزله زدگان بانام خدانگهدار

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و زیبای خدانگهدار از کیانوش فرد

دانلود اهنگ بسیار زیبای کیانوش فرد با نام خدانگهدار که کیانوش جان این قطعه را تقدیم به بازماندگان زلزله تبریز کرده است.

بخشی ا متن اهنگ خدا نگهدار – کیانوش فرد

مادرم اشک چشماتو نگهدار          لحظه ی مرگ منو به قصه پسپار

خداحافظی نکردم               هنوزم باور نکردم

khoda negah dar OKOK دانلوداهنگ غمگين كيانوش فرد براي زلزله زدگان بانام خدانگهدار

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ غمگین و جدید فرزاد فرزین با نام گریه کن

بازدید ها :
 

 

اهنگ فوقالعاده زیبای گریه کن از فرزاد فرزین

دانلود اهنگ زیبای فرزاد فرزین با نام گریه کن این اهنگ تیتراژ میانی سریال راز پنهان میباشد.

بخشی از متن اهنگ گریه کن – فرزاد فرزین

گریه کن تا دلت میخواد    گریه کن بادل سیات    گریه کن تا یادت بیاد     شاید این بار اخره     لحظه ها داره میگذره

farzin دانلود اهنگ غمگين و جديد فرزاد فرزين با نام گريه كن

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید شهروز دلبر با نام صدای عاشقی

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و بسیار زیبای صدای عاشقی از شهروز دلبر

دانلود اهنگ زیبا و پر معنی صدای عاشقی از شهروز دلبر با صدای شبیه صدای حمید عسکری

بخشی از متن اهنگ صدای عاشقی – شهروز دلبر

بیا دستامو بگیر       بیا عشقم مال تو         تو شدی دنیای من         بیا جونم واسه تو

Shahrouz Delbar Sedaey Asheghouneh1 دانلود اهنگ جديد شهروز دلبر با نام صداي عاشقي

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ غمگین ممهدی یراحی با نام به من نگاه کن

بازدید ها :
 

 

اهگ جدید و بسیار زیبای به من نگاه کن از مهدی یراحی

دانلود اهنگ مهدی یراحی با نام به من نگاه کن همراه با دکلمه خوانی احسان علیخانی

بخشی از متن اهنگ به من نگاه کن – مهدی یراحی

از تو عبور میکنم    فقط نگاه میکنی     من اشتباه میکنم      تو هم گناه میکنی

mahdi yarahi دانلود اهنگ غمگين ممهدي يراحي با نام به من نگاه كن

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید و غمگین علی رها بانام حضرت علی

دسته بندی : آهنگ ايراني,ساير
بازدید ها :
 

 

اهنگ بسیار زیبا و فوقالعاده احساسی حضرت علی از علی رها

دانلود اهنگ جدید مخصوص ایام شهادت حضرت علی (ع) از علی رها با نام حضرت علی با کیفیت بسیار بالا و لینک مستقیم.

بخشی از متن اهنگ حضرت علی – علی رها

علی یک حقیقت       علی کوه طاقت      بی تو سحر نمیشی      با تو دل کرده عادت

Ali Raha Hazrate Ali دانلود اهنگ جديد و غمگين علي رها بانام حضرت علي

 

 
 
 
 

دانلود اهنگ جدید بوف کور از محسن چاوشی

بازدید ها :
 

 

اهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام بوف کور

دانلود اهنگ غمگین و زیبای از محسن چاوشی با نام بوف کور با تنظیم امیر سرگزی ، این کار جدیدترین کار محسن جان میباشد که قبل از البوم سیزده (۱۳)به صورت تک اهنگ انتشار داده است.

بخشی از متن اهنگ محسن چاوشی – بوف کور

دلم گرفته از دلم که از تو دوره  خاطراهام همیشه در حال عبوره   چیزی ازم نمونده و هنوز میسوزم

mohsen chavoshi دانلود اهنگ جديد بوف كور از محسن چاوشي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 183379
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت روم



بازی آنلاین



فال انبیاء



تعبیر خواب آنلاین



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر


استخاره آنلاین با قرآن کریم

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

کد متحرک کردن عنوان وب

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک